Fényérzékeny Alkotások

"A vers - az a belső valóság. A vers szabad, szürreális képzetek egymásutánja, amelyet a valóság a költő tudata alatt életre hív. Látási és hallási asszociációk sora. És az olvasónak alá kell vetnie magát ezeknek az asszociációknak (...) akkor érti meg őket." /Karel Capek/

Nap verse

Nap idézete

Friss topikok

Címkék

A harcos halála

Fényérzékeny 2013.06.24. 15:24

war_gods_testament_spear_warrior_fantasy_greek-hd-wallpaper-181801mmmmm.JPG

A harcos halála
 
Földre folyt a piros vérem
A hajnalt már meg sem élem.
Sok ezernyi sebből vérzek,
Fájdalmat már mégsem érzek.
Látom a sok bátor harcost,
Kik e helyen fogtak kardot.
Nagy csatában esett el mind,
Csak a szellemük maradt itt.
Szabadulni már nem tudnak,
Mindig e földön maradnak.
Mennyország és pokol között,
Az élők és holtak fölött.
Hívó szavuk csábít engem,
Nem lehetek tehetetlen.
Hirtelen könnyűvé váltam,
A levegőbe felszálltam.
Elhagytam a vérző testem,
Az új hazámat megleltem.
Harcos szellem leszek én is
Az idők végezetéig.

 

/Fényérzékeny/

Címkék: halál harcos

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyerzekeny172.blog.hu/api/trackback/id/tr725375858
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása